Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 18:33:49 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/08547 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Koidula küla, 63 
Karisilla-Petseri tee (Riigipiiritaristu, aed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigiteel. Riigikaitseline ehitis ja 
eeldatavalt on menetleja Tuuli Tsahkna.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26995558>  (menetlus nr: 
426675), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA ALLMAA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister